Вчителя біології і хімії Климівського НВК
Каленіченко Людмили Вікторівни
kalenichenkoludmila@gmail.com
•Дата народження - 08.11.1973 рік •Посада, яку займає педагогічний працівник, стаж роботи на займаній посаді - вчитель біології та хімії, 21 рік
•Загальний стаж педагогічної діяльності (роботи за спеціальністю) – 21 рік
•Освіта (освітньо – кваліфікаційний рівень, найменування навчального закладу, рік його закінчення, спеціальність)
– І кв.категорія, Харківський державний університет ім.Каразіна, 1997 , вчитель біології та хімії.
Педагогічне есе
«Я – педагог і особистість»
«Хто
вирішив навчати інших, ніколи
не повинен припиняти навчатися сам»
Д. К. Дана
Розмірковуючи про свій життєвий і професійний шлях, я розумію, що не можу провести грань, де закінчується робота вчителя і починається особисте життя. Напевно, це і є моя дорога. Я не працюю вчителем, я – вчитель. Мені подобається бути вчителем. Напевно, для учительського кола це прозвучить банально, але це дійсно так – працювати вчителем я мріяла з дитинства. Улюбленою грою серед однолітків була гра «в школу». Минали шкільні роки, змінювались погляди і уподобання, але мрія навчати дітей привела мене до біологічного факультету ХНУ ім. Каразіна. На вибір предмету, якому навчатиму дітей, вплинули мої рідні, які щиро люблять і дбають про рідну землю. Уроки біології любила завжди, за що завдячую своєму шкільному Вчителю, яка була для мене взірцем професіоналізму, доброти і оптимізму.
Народилась я і виросла в передмісті, але волею долі вже 21рік працюю в сільській школі. Праця вчителя в селі має деякі особливості. Сільський учительмайже постійно перебуває в полі зору учнів, батьків, тому особистий приклад педагога, його поведінка, визначають ставлення до нього і його предмета.
З часом прийшло розуміння, що для того щоб бути цікавою дітям потрібно не лише вчити, а й учитися, постійно самовдосконалюватися, бути у творчому пошуку. І участь у конкурсі «Учитель року» ще один крок до цього. При цьому потрібно поставити себе до рівня учня, його світосприйняття. Стимул до руху вперед дають мені мої вихованці. Звичайно, за час роботи вчителем були і сумніви, і розчарування, але зараз я вдячна долі за те, що займаюсь улюбленою справою.
Що значить для мене бути вчителем? Це можливість учити дітей і кожного дня, спілкуючись з ними, відкривати для себе щось нове. Мені подобається заново пізнавати світ разом з моїми учнями, отримувати від цього радість і задоволення. Змінюються діти, змінююся і я разом з ними. Бути вчителем для мене не просто добре знати свій предмет, а й бути обізнаною у різних сферах життя, бути відкритою, небайдужою людиною.
Немає коментарів:
Дописати коментар