Тема "Одноклітинні організми"
Урок 1 Евглена зелена, амеба, інфузорія - одноклітинні тварини (середовища існування, процеси життєдіяльності)
Скачати конспект
Урок 2 Евглена зелена, амеба, інфузорія - одноклітинні тварини (булдова, роль у природі)
Скачати конспект
Урок 3 Хвороби людини, що викликаються одноклітинними тваринами
Скачати конспект
Урок 4 Хламідомонада, хлорела - одноклітинні рослини (середовища існування, процеси життєдіяльності, булдова, роль у природі)
Скачати конспект
Урок 5 Дріжджі - одноклітинні гриби
Скачати конспект
Урок 6 Бактерії - найменші одноклітинні організми.
Скачати конспект
Урок 7 Роль бактерій у природі та їх значення в житті людини.
Скачати конспект
Урок 8 Вольвокс - колоніальний організм. Губка та ульва (зелений морський салат) - багатоклітинні організми.
Скачати конспект
Урок 9 Міні-проект
Скачати конспект
Урок 10 Контрольна робота
Скачати конспект
Урок (на конкурс "Учитель року - 2016")
Урок № 4
Тема уроку. Родина Капустяні, або Хрестоцвіті.Скачати конспект
Скачати конспект
Скачати конспект
Скачати конспект
Скачати конспект
Скачати конспект
Скачати конспект
Скачати конспект
Скачати конспект
Скачати конспект
Урок (на конкурс "Учитель року - 2016")
Дріжджі — одноклітинні гриби
Мета: сформувати знання про особливості організації та процеси життєдіяльності
одноклітинних грибів як цілісних організмів, показати їхнє місце в природі; розвивати
логічне мислення та творчу активність учнів, уміння творчо розв’язувати поставлені
завдання; формувати ціннісні орієнтації на збереження природи.
Очікувані результати: учні називають середовища існування дріжджів; описують будову
та процеси життєдіяльності одно підручник, клітинних грибів, наводять приклади
використання людиною дріжджів та їх значення у природі.
Обладнання та матеріали: презентація, дріжджі.
Тип уроку: комбінований.
Урок № 4
Значення у природі й житті людини.
Сто одежек без застежек.
Мета: ознайомити
учнів з найпоширенішими представниками родини Капустяні, з’ясувати їх практичне й екологічне значення; розвивати
увагу, кмітливість, спостережливість, виховувати любов до природи.
Основні поняття: хрестоцвіті,
стручок, стручечок, овочеві, олійні, декоративні рослини.
Обладнання: таблиці
«Родина хрестоцвіті», гербарій, муляжі квіток.
Тип уроку: засвоєння
нових знань, формування практичних умінь та навичок.
Урок (на "Світоч")
Практична робота № 2. Розв’язування задач з екології.
Мета:
Освітня: розширити знання про екосистеми і біоценози та взаємозв'язки між організмами, розв'язуючи задачі на правило екологічної піраміди.
Розвиваюча: розвивати вміння застосовувати теоретичні знання для
вирішення практичних завдань.
Виховна: виховувати бережливе ставлення до оточуючого середовища та
живих організмів, які мешкають на планеті.
Тип уроку. Формування практичних вмінь і навичок.
Місце уроку в навчальній темі. Поточний.
Міжпредметні зв'язки: географія, математика.
Обладнання та матеріали: картки з тестовими завданнями, підручник, картки з розрахунковими завданнями, діапроектор, мультимедійна дошка.
Базові поняття й терміни: продуценти, консументи, редуценти, трофічний ланцюг, правило екологічної піраміди.
Використання ІКТ на уроках біології та хімії.
Кожен учитель та кожен учень для реалізації себе в сучасному суспільстві як особистості повинні мати сформовану інформаційну культуру, бо саме вона є важливим чинником успішної професійної та непрофесійної діяльності й захищеності людини в суспільстві. Інформаційна культура — один зі складників загальної культури людини, сукупність інформаційного світогляду та системи знань і вмінь, що забезпечують цілеспрямовану самостійну діяльність для оптимального задоволення індивідуальних інформаційних потреб з використанням як традиційних, так і нових інформаційних технологій.
Урок на тему:
«Різноманітність павукоподібних, їх значення в природі та житті людини»
Мета уроку:- освітня: розширити знання учнів про різноманітність павукоподібних; розкрити риси їх пристосованості до середовища і способу життя; з’ясувати роль у природі та житті людини, заходи профілактики і боротьби із захворюваннями, які переносять павуки та кліщі;
- розвивальна: розвивати екологічне мислення, стимулювати розвиток умінь учнів відшукувати потрібну інформацію та аргументувати свою відповідь;
- виховна: виховувати любов до природи, екологічну культуру.
Основні терміни і поняття: павукоподібні, арахнологія, арахнофобія, канібалізм; павук - птахоїд, павук сріблянка, тарантул, каракурт, павутинні і галові кліщі, коростяний свербун, іксодові кліщі.
Обладнання та матеріали: додаткові теоретичні матеріали за темою, роздавальний наочний матеріал (фотографії павукоподібних); аудіозапис мелодії італійського народного танцю «Тарантела»; роздатковий матеріал для індивідуальної роботи та роботи в групах.
Тип уроку: комбінований.
Форма уроку: урок – подорож.
Форми роботи: фронтальна, групова, парна, індивідуальна.
Переглянути урок
Розробка заняття
"Ліси, їх роль у природі та житті людини"
Мета: поглибити знання про ліс, розширити уявлення дітей про значення лісу в житті людини, показати взаємозв’язок людини і природи. Вчити спостерігати за змінами в житті рослин, дерев. Розвивати мислення, творчу уяву учнів, вчити дітей працювати з довідниками, науково-популярною літературою. Розвивати творчі здібності дітей, уміння дружно і злагоджено працювати, розвивати мислення, вміння робити висновки. Виховувати бережливе ставлення до природи.Обладнання: гілочки хвойних дерев, малюнки і фотографії лісу, роздаткові картки, малюнки лікарських рослин, набір малюнків «Птахи лісу», набір карток лікарських рослин.
Переглянути сценарій
Немає коментарів:
Дописати коментар